4/11/2013

Fűszeres joghurtban pácolt csirkemell

Annyira boldog vagyok, hogy jó idő van. Az egész délutánt a kertben töltöttem, így nagy idillemben teljesen kiment a fejemből a bevásárlás. Volt is ijedtség vacsoratájt. Bekukkantottam a hűtőszekrénybe, és legnagyobb rémületemre alig néhány dolog kacsintott vissza. Szerencsére megakadt a szemem a csirke-joghurt kombón.

Hozzávalók:
  • 500 g csirkemell filé
  • 1 csésze joghurt
  • Bors
  • 2 gerezd fokhagyma
  • Őrölt kurkuma
    Oregano
    1 tk. fehérbor (lehetőleg száraz)

Elkészítés:

Egy tálban összekeverjük a joghurtot a fűszerekkel és az áttört fokhagymával. Hozzáadjuk a bort is.
A csirkét tetszés szerint felszeleteljük. Én a csirkemedálok mellett döntöttem. A hússzeleteket beleforgatjuk a pácba, és hagyjuk az ízeket érlelődni.
A joghurtos csirkemedálokat grillre tesszük és kissé aranybarnás árnyalatúra sütjük.
Én ezúttal burgonyapürével tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése