12/06/2012

Mézeskalácslikőr - likőrhadjárat karácsonyra hangolódva II.


Na hát ez.. hát ez.. szavakat sem találok. Csak hálás vagyok, amiért rátaláltam az Ízek, zamatok blogra. Kicsit átalakítottam, van amihez adtam, van amiből elvettem. Ez az italrecept egészen biztosan elkísér minket jövőre is, akkor biztos, hogy azonnal dupla adaggal fogok indítani.

Hozzávalók:
  • 300 g nutella
  • 4 tk. mézeskalács füszerkeverék
  • 2 zacskó vaníliás cukor
  • 500 ml tejszín
  • 300 ml vodka
Elkészítés:

Egy lábasban vizet teszünk fel, ehhez választunk ki egy tálat, ami épp beleillik. Belekanalazzuk a Nutellát és vízgőz felett felolvasztjuk, majd hozzákeverjük a fűszerkeveréket és a tejszínt. Hagyjuk langyosra hűlni.
Hozzáöntjük a vodkát és tálba töltjük. Mikor már teljesen kihűlt, hűtőszekrénybe tesszük és legalább 1 éjszakát hagyjuk az ízeket és aromákat összeérni (jajj, pedig milyen finom már langyosan is!). 
Másnap érdemes leszűrni egy sűrű szitán (én igazából ekkor töltöttem át szép üvegbe), hogy italozás közben ne akadjunk fűszerdarabkákba. 
Hidegen szolgáljuk fel, úgy az igazi! 

2 megjegyzés:

  1. Na ilyent kaptam ajándékba,nagyon finom volt:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ízlett. Remélem, még nagyon sok finomsággal fognak meglepni!!

      Törlés