5/10/2013

Spagetti szörnyek

Házigazdának lenni házibulikon, kerti partikon mindig nagy körültekintést igénylő feladat, de még ennél is nagyobb odafigyeléssel kell készülnünk, ha vendégeink között gyerekek (ne adj Isten válogatós gyerekek) is vannak.
Múltkor én is ilyen helyzetbe kerültem, de ez a finomság kimentett a legszorultabb helyzetből is. A gyerekek imádták. Reakció: üres tányérok.

Hozzávalók: 
  • virsli
  • spagetti tészta

Elkészítés:

A virslit feldaraboljuk és beleszurkáljuk a spagetti tésztát. A virslidarabok, valamint a beleszurkált spagetti mérete igény szerint változhat. Én nem sokat bajlódtam vele, kb. 3-4 cm-es darabokra vágtam a virslit és a teljes hosszúságú spagettit beleszúrtam.
Az így elkészült fura kinézetű szörnyecskéket forró vízben megfőzzük. Igyekezzünk ne zubogtatni a vizet túlságosan, mert a cél az, hogy a tészta megfőljön, de a virsli ne főljön teljesen szét.
Mivel szinte minden gyerek szereti a ketchupot, válasszuk azt mártogatósnak és még melegen tálaljuk is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése