12/24/2012

7 aprósütemény, 1 tészta

Hát nem bírtam megállni. Amint megpillantottam a képet, a hozzátartozó receptet és a címet (Jajj!): 1 tésztából 8 süti, azonnal elkapott az AKAROM! AKAROM! érzés.(Igaz nekem csak 7-féle sikerült).
Ha titeket is érdekel, a receptet az alábbi linken találjátok itt.
A tészta receptjét teljes egészében átvettem. A dekorációt kicsit módosítottam.

Ezzel a kis aprósággal kívánok minden olvasómnak 
BÉKÉS KARÁCSONYI ÜNNEPEKET ÉS SIKEREKBEN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET!

A dekoráció hozzávalói:
  • Marcipán
  • Különböző szórógyöngyök (hópehely, színes drazsé, fehér ehető gyöngyök, színes ehető gyöngyök, arany színű szóródrazsé)
  • 2ek.cukormáz
  • Zöld ételfesték
  • Nutella/csokoládés nugátkrém
  • Kávédarabos nugátkrém
  • Karamell
  • Vörös áfonya lekvár
  • Házi barack lekvár
  • Kókuszreszelék
Elkészítés:

A tésztából kör, lyukas kör, szív, csillag, fenyőfa és hóember alakokat szúrtam ki. A kör alakúakat csokoládés nugátkrémmel töltöttem meg, a tetejét pedig kávédarabos nugátkrémmel vontam be, majd megszórtam hópehellyel. A lyukas körök egy részét vörös áfonya, másik részét pedig házi baracklekvárral töltöttem meg.
A szív alakok egyik felét kávédarabos nugátkrémbe mártottam, majd kókuszreszelékbe forgattam.
A csillagok tetejét karamellel kentem meg, közepére arany szóródrazsé került. 
A fenyőfákat zöld cukormázzal kentem be, a karácsonyfadíszeket színes gyöngyökkel imitáltam. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése