10/09/2012

Bajor hangulatban - Brotzeitteller

Vége az Oktoberfestnek. És mivel már sajnos nem lakok a csodaszép Münchenben, idén sajnos nem jutottam el. (Majd jövőre, talán. ) Néha nagyon hiányzik, régi szép idők. Ahh.


Hozzávalók: (2 főre)
  • 2 db bajor zsemle (avagy perec)
  • néhány szelet sajt (én füstölt sajtot használtam, mert azt szeretem) 
  • húskenyér (Leberkäse) 
  • kolbász 
  • retek (vagy ahogy a bajorok hívják Radieserl) 
  • paprika vékony csíkokra vágva
  • 1 kanál tojáskrém metélőhagymával 
Elkészítés:

Tekintve, hogy ez nem recept, sokkal inkább kulináris kalandozás és nosztalgiázás, nagyon magyarázni való sincs rajta.  
A hozzávalókat elrendezzük egy tálon. Ha autentikusak akarunk lenni, használjunk fatálat. Nekem ilyenem sajnos nincs itthon, így maradtam az egyszerű porcelán tányérnál.
Finom sörrel (a legjobb, ha világos búzasör) leöblítjük. Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése