6/18/2013

Tésztasaláta fetasajttal és szárított paradicsommal

A baráti és családi összejövetelek, különösen a nyári szabadtéri étkezések vagy grillezések alkalmával gyakran az asztalra kerül a megunhatatlan tésztasaláta. Nagyon kedvelt fogás, melynek legnagyobb előnye, hogy gyorsan és változatosan elkészíthető. Mivel ezúttal a vendégeink közt vegetáriánus is volt, egy húsmentes verzió mellett döntöttem, mely aztán elnyerte a húsevők tetszését is. 

Hozzávalók:
  • 1 csomag penne tészta
  • 1 üveg szárított paradicsom (285 g, Baresa, LIDL-ben vásároltam)
  • 250 g krémes fetasajt
  • 5-6 szem koktélparadicsom
  • 2 maréknyi friss ruccola saláta

Elkészítés:

A penne tésztát a csomagon előírtak szerint kifőzzük és hagyjuk kihűlni. A kifőzővízhez adjunk kevés olívaolajat, így nem fog összeragadni a kifőzött és leszűrt tésztánk.
A fetasajtot kicsi kockákra vágjuk, a szárított paradicsomot igyekezzünk a fetasajtkockák méretének megfelelően felvagdosni. Ne öntsük le az összes olajat a paradicsomról, egy nagyon keveset adjunk a tésztasalátához, így 'szaftosabb' lesz. 
A koktélparadicsomokat felnegyedeljük, hozzáadjuk a salátához, majd hozzákeverjük a ruccola salátát is. A salátát én nem aprítottam össze, nekem így jobban ízlik. 
Alaposan keverjük össze az összes hozzávalót, tálalásig tartsuk hűtőszekrényben. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése